20 Ekim 2007

Nice Mutlu Yıllara Hasan Can :)




8 yorum:

KeLeBeK dedi ki...

ne güzel bir pasta hımm hasan cana afiyet seker olsun :)

duygu dedi ki...

ellerinize sağlık neslihan hanım.harika olmuş

Sanem&Ugur&Kaan dedi ki...

Kurabiyeler harika gözüküyor.tabi pastada... Hasan Can'ın yerinde olmak istedim:)))
Harf kalıpları nereden temin ettiniz???

fidaneli dedi ki...

mutlu yıllar hasan can..neslıhan cım super olmus pastan:)

fıdan

AYSUN dedi ki...

Nes ibinin doom gününe az kaldı ne zaman sipariş vermek gerekiyor??

nes dedi ki...

Teşekkür ederim arkadaşlar.

Harf kalıplarını kadıköy bakeshoptan Burcu dan aldım.

nes dedi ki...

aysuncum doğum gününe bir hafta kala sipariş verebilirsen benim için çok rahat olur :)

cilek-marzipan dedi ki...

ellerine saglık neslihancım, öyle gözüküyor ki mükemmel kurabiye tarifine kavuşmuşsun, bir ara tarifi yazsan çok güzel olur:)

Hasan Cana mutlu yıllar diliyorum ve tarifi bekliyorum..

Sevgiler
Ezgi