18 Ekim 2007

Bayram Truffları


Bayram için hazırladığım truff lar. Çok lezzetlilerdi. Ben beğendim inşallah gittiği yerlerdede beğenilmiştir :)) Miktar vermiyorum. Ben çok yaptım. Siz miktarı ihtiyacınıza göre ayarlarsınız. Süt kremasını kaynattım. Devamlı karıştırddımki dibi tutmasın. Kremayı ocaktan alıp ince kıyılmış çikolatayı (biraz bitter biraz sütlü çikolata kullandım) içine ekleyip eriyene kadar karıştırdım. Elimdeki fazla keki ufaladım (vanilyalı kekti) birazda fındık kırığı ekledim. 4 saat kadar oda sıcaklığında arada karıştırarak beklettim. Sonra buzdolabında 1 gece beklettim. Çıkarıp tatlı kaşığı ile alarak yuvarladım. Bazısını fındıkla bazısını kakao ile bazısınıda çikolata ile kapladım. Çikolata kaplama için bitter ve beyaz kuvertur çikolatayı benmari usulu erittim. Truffları iki kaşık yardımı ile çikolayla kaplayıp yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizdim. Buzdolabında beklettim.
Posted by Picasa

3 yorum:

Kuaybe dedi ki...

Ellerine sağlık Nescim.. Keşke bize de gelseydin bayramda :P Tatlımız da yoktu hani..

Minik Patikler dedi ki...

Canım benim harikasın :) ehem bize gelsenize siz :)

Adsız dedi ki...

neslıhan cım elıne sağlık..