27 Haziran 2007

Cadillac



İlk araba pastamıda yapmış oldum. Sıcaklarda şeker hamuru baya zorluyor insanı ama çok şükür fazla sorun yaşamadım.

Pandispanyası her zaman yaptığım pandispanya. Bol çikolata seven biri olarak ben çok seviyorum. Tarifi Burcu'dan almıştım. Merak edenler oradan bakabilir.

İçine ve dışına çikolatalı ganaj kullandım. Antep fıstığı koydum.



Orta kısımı oydum. Tekerlek yerlerini yuvarlak kalıpla çıkardım. Çikolatalı ganajı sürdüm. 3 saat kadar dolapta beklettim.



Dolaptan çıkarınca renklendirdiğim hamurla kapladım. Kapıları ve kaportayı bıçak yardımıyla çizdim. Aslında kapartoda yuvarlaklıklar vardı ama hamurla kaplanınca fazla belli olmadı :(



Metalik görüntüsü vermek için arabanın kenarlarını ve kapılarını gümüş lustre dust ı fırça yardımıyla sürdüm.






Ön farları ve diğer aksesuarları yaptım. Onlarıda gümüş toz la kapladım. Arka farları ve aksesuarlarıda aynı şekilde yaptım.



Ön cam için beyaz hamuru açtım dikdöertgen parça kestim. Kürdanla dikkatli bir şekilde pastaya monte ettim. Bu kısım biraz deneme yanılma yoluyla oldu :) Koltukları, yan aynaları, arabanın içindeki bilumum aksesuarları yerleştirdikten sonra figurleri hazırladım. Onları yerleştirdim. Tekerlekleride yerleştirdim ve pasta bitti. Bayanın eline bir eşarp verip uçuşuyormuş havası vermek istedim ama kolunu monte edemedim :)



1 yorum:

srp.. dedi ki...

şekerim yorumları temizlemiş gördüm seni:)