29 Nisan 2007

Arkadaşımın babası ve minik yeğeni için hazırladığım pasta ve cupcakeler











7 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Ooo masaAllah arkadasim sana.

aylin dedi ki...

Neslihancım,

Okey pastayı ilk kez görüyorum vallahi, ama çok hoşuma gitti, ellerine sağlık... Koyunlu cupcake'e de bayıldım, çokk şirin olmuş...
Sevgiler,

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Neslihan ellerine sağlık çok hoş çalışmalar olmuş herbiri :)))

Adsız dedi ki...

Neslihan, çok güzeller. uğurböceğine ayrıca bayıldım.

sevgiler

tugce:-) dedi ki...

eminim okey pastası çok espirili olmuş:) ama ben o pofuduk kuzuya bayıldım. ellerinize sağlık...

nes-kafe dedi ki...

Teşekkür ederim yapmasıda çoook zevkliydi :)

Adsız dedi ki...

Sevgili Nes,
Benim çok sevdiğim Neslihan diye bir arkadaşıma da biz Nes deriz bana onu hatırlattın.Sitene pastacıya yazdığın yorum ile ulaştım, bir bakayım dedim ve pkey pastayı görünce bir kahkaha attım, okadar hoşuma gittiki, bizim gibi oey sever bir aileye çok uygun. Şeker hamurundan anlasam valla bu akşam hemen yapacaktım :)
Tekrar tebrikler, sevgiler